تاثیر حضور مجیدی در ترکیب استقلال

 

بازی با العین اولین بازی فرهاد مجیدی بود که در آن بیش از یک نیمه فرصت حضور در زمین را پیدا کرد. او در بازی های قبلی استقلال معمولا در نیم ساعت پایانی بازی به زمین می آمد و به دلیل تازه نفس بودن، دونده و تاثیرگذار ظاهر می شد.
 

بازی با العین اولین بازی فرهاد مجیدی بود که در آن بیش از یک نیمه فرصت حضور در زمین را پیدا کرد. او در بازی های قبلی استقلال معمولا در نیم ساعت پایانی بازی به زمین می آمد و به دلیل تازه نفس بودن، دونده و تاثیرگذار ظاهر می شد.


 


به نظر می رسید کادر فنی استقلال به دلیل سن و سال بالای مجیدی ترجیح می دهد از او بیشتر از این مدت استفاده نکند اما در بازی با العین اتفاقاتی رخ داد که قلعه نویی مجبور شد او را زودتر از همیشه به زمین بفرستد.


 


در این بازی، استقلال شورع خوبی نداشت و هواداران استقلال برای دیدن اولین موقعیت گل این تیم تا دقیقه 32 صبر کردند. به همین دلیل امیر قلعه نویی که می دید تیمش در ایجاد موقعیت گل و فشار بر مدافعان حریف ناتوان است، تصمیم گرفت از مجیدی کمک بگیرد. او آرزه را که اتفاقا بد هم بازی نکرده بود، بیرون کشید و مجیدی رادر کنار حاتمی در خط حمله استقلال قرار داد.


 


 این تغییر خیلی زود جواب داد و مجیدی یک دقیقه بعد یک فرصت خوب گلزنی را برای استقلال به دست آورد. بعد از این صحنه یک بار هم هاشم بیک زاده به سمت دروازه العین شوت زد تا تعداد موقعیت های استقلال در 8 دقیقه حضور مجیدی بیشتر از 37 دقیقه ابتدایی بازی باشد.


 


در نیمه دوم هم علاوه بر اینکه حملات استقلال بیشتر شد، تنوع و سر و شکل بهتری هعم پیدا کرد. مجیدی یک بار با چرخشی خوب و شوتی بهتر، یک کرنر برای استقلال به دست آورد و چند دقیقه بعد با یک فرار خوب گل دوم استقلال را هم زد. او با وجود سن و سال بالا تحرک خوبی در زمین دارد و این تحرک را به دیگر عناصر هجومی تیم هم منتقل می کند.


 


تیزهوشی مجیدی یا اشتباهات دروازه بان ها؟


 


روی گلی که فرهاد مجیدی به العین زد، اشتباه دروازه بان حریف هم تاثیرگذار بود. شوت او بد نبود اما داود سلیمان می توانست واکنش بهتری داشته باشد. این چهارمین گل مجیدی از زمان حضور دوباره اش در استقلال بود اما نکته اینجاست که 3 گل از این 4 گل، روی اشتباهات دروازه بانان حریف زده شده است.


 


 مجیدی در بازی با پیکان توپ را از زیر دست آشنا قاپید و گل سوم استقلال را زد. در بازی با راه آهن هم توپ رها شده از دستان محمدی را تبدیل به گل پیروزی بخش استقلال کرد و بالاخره در بازی دیروز با اشتباه بد دروازه بان العین، گل دوم استقلال را زد.




منبع: تماشا



Instagram

نظرات شما عزیزان:

1stdl Admin
ساعت22:55---26 اسفند 1391
سلام دوست عزیز. وبلاگ بسیار زیبایی دارید.درصورتی که تمایل دارید با وبلاگ ما تبادل لینک نمایید لطفا ما را با نام (دانلود نرم افزار با لینک مستقیم) و با آدرس (1stdl.arisfa.com) لینک نمایید.سپس ما را از طریق قسمت نطرات وبلاگ مطلع سازید. تا لینک شما را با احترام در وبلاگ قرار دهیم. با تشکر از توجه شما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: تاثیر , مجید , ترکیب , استقلال , فرهاد , فرهاد مجیدی , وب سایت رسمی فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.